КОМПЛЕКСНИЙ ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОДІАГНОСТИЧНИЙ СУПРОВІД ВИКЛАДАННЯ «УПРАВЛІННЯ КАР’ЄРОЮ» ДЛЯ СТУДЕНТІВ СТОМАТОЛОГІВ (ПРИВАТНОГО ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «КИЇВСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ»)
DOI:
https://doi.org/10.32782/cusu-psy-2025-1-9Ключові слова:
психодіагностичний комплексний підхід, особистість сучасного лікаря, змішане викла- дання / навчання, Google Class-простір, оптимізація навчального процесуАнотація
Актуальність представленого змісту статті можливо розглядати як з теоретико-методологічних, так і з прикладних аспектів фахівцям психолого-педагогічної науки та практики. Автор представляє методологію апробації навчального курсу «Управління кар’єрою» для студентів другого курсу медиків, міжнародного факультету Київського медичного університету з паралельним застосуванням комплексних психодіагностичних методик. Упродовж останніх трьох років проводилася апробація відповідних тем, переклад та перевірка надійності текстів опитувальників як українською, так й англійською мовою.Деякі психодіагностичні методики застосовували для викладання студентам-іноземцям – медикам третього курсу дисципліни «Доказова медицина». Відповідно до навчального навантаження, ці дисципліни бути вичитані в обсязі 20 годин, 10 планових пар для кожної академічної групи в змішаному форматі аудиторне / дистанційне викладання з урахуванням дотримання питань безпеки за умов широкомасштабної війни Росії проти України. Після оголошених повітряних тривог усі учасники навчального процесу мали перебувати в безпечних місцях (облаштованих бомбосховищах). Ми застосували такі психодіагностичні методики: мотиви вибору професії лікаря, типологічні, індивідуально-психологічні прояви інтегральності темпераменту, депресивні стани, емпатичні здібності майбутніх лікарів. Дослідження проводили в змішаному форматі аудиторно / дистанційно. Новизною статті є включення інтерактивного компонента на прикладі обговорення отриманих результатів психодіагностичних досліджень студентів на платформах Google Class кожної академічної групи. Допускаємо доцільність упровадження комплексного індивідуально-психодіагностичного супроводу при викладанні інших нормативних дисциплін для підготовки сучасних фахівців-медиків.
Посилання
В’юн В. В. Система медико-психологічної підтримки лікаря у період адаптації до професійної діяльності. Архів психіатрії. 2016. Т. 22. № 4 (87). С. 52–54.
Корнієнко О. В, Індивідуально-типологічний (екстравертований) та факторно-порівняльний аналізи психосоматичного здоров’я студентів дівчат та юнаків КНУ імені Тараса Шевченка. Актуальні проблеми психології: збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Київ, Ніжин : ПП Лисенко, 2015. Том. IX. Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 7. С. 157–166.
Корнієнко О. В. Індивідуально-типологічний (інтровертований) та факторний аналізи психосоматичного здоров’я студенток-дівчат КНУ імені Тараса Шевченка. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». Додаток 1 до Вип. 35. Том VIII (59):Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». К.-Гносис, 2015. С. 144–151.
Корнієнко О. В. Досвіт викладання «Медичної психології» студентам-іноземцям Інституту Біології та Медицини Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права. № 3, 2021. С. 39–47. DOI https://doi. org/10.51547/ ppp.dp.ua/2021.3.7
Лазуренко О. О., Сміла Н. В. Психологічний супровід професійного становлення лікаря як складова компетентнісного підходу в медичній освіті. Наукові записки. Серія: Психологія, 2024, С. 88–95. DOI https://doi.org/10.32782/cusu-psy-2024-1-12
Левко О. Психологічні особливості професійного становлення майбутніх лікарів. Психологія: реальність та перспективи. Випуск 20, 2023. Збірник наукових праць РДГУ. С. 108–115.
Філоненко М. М. Психологія особистісного становлення майбутнього лікаря : монографія. Київ : Центр учбової літератури, 2015. 334 с.
Eysenk H.J., Eysenk S.B. Manual of the Eysenk Presonality Inventory / Hans Jurgen Eysenk, S.B. Eysenk. London.,1964
Regina Molnár, Tibor Nyári, Anikó Hazag, Adriána Csinády, Péter Molnár Career choice motivations of medical students and some characteristics of the decision process in Hungary. Cental Europien Journal Medicine. 3(4). 2008. Р. 494–502.