КОРПОРАТИВНИЙ КОУЧИНГ ЯК ПСИХОЛОГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ БІЗНЕСУ У СФЕРІ ДИТЯЧОЇ РОЗВАЖАЛЬНОЇ ІНДУСТРІЇ

Автор(и)

  • Ірина Радул Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-3941-2518

DOI:

https://doi.org/10.32782/cusu-psy-2024-4-13

Ключові слова:

корпоративний коучинг, послуги, психологія бізнесу, управління персоналом

Анотація

Персонал на сучасному розвитку бізнесу визначено як найцінніший бізнес-ресурс. Від мотивації персоналу залежить якість його роботи, рівень продуктивності, прибуток, успіх бізнесу. На нашу думку, одним із потужних інструментів у системі бізнесу, який допомагає розв’язати всі перераховані вищі завдання, є корпоративний коучинг. Цей вид коучингу передбачає проведення заходів, спрямованих на стимулювання власної активності працівників і пасивне оволодіння ними навичками, необхідними для успішної роботи у сфері розважальних послуг. Корпоративний коучинг ми розглядаємо як ефективний інструмент у системі мотивації праці сучасного бізнесу. Корпоративний коучинг дає змогу побачити нові стратегії поліпшення ділової ефективності. Це найбільш вигідний вид інвестицій у поліпшення корпоративної культури введення бізнесу, тому що при цьому основна увага зосереджується на найціннішому активі – людях. Сьогодні, з огляду на жорсткі вимоги до результатів бізнесу, старі моделі управління персоналом стають неефективними, а саме авторитарність в управлінні, яка виражається в одноосібному ухваленні рішень, постановці завдань шляхом інструктажу. Одним із джерел конкурентних переваг діяльності бізнесу є формування потенціалу, талантів працівників. Розвиток персоналу, у тому числі прихованих навичок і здібностей усіх працівників, стає можливим за умови використання інноваційних технологій управління персоналом. У результаті дослідження з’ясовано, що після проведення корпоративних коуч-сесій із персоналом дитячого розважального закладу встановлено ефективність використання коучингового інструментарію в роботі з персоналом дитячого розважального центру. Ми дійшли висновку, що після коучингової сесії в роботі з персоналом рівень мотивації, самооцінки став вищим, зменшилось прагнення до невдач і самозахисту, підвищилася здатність швидко й нестандартно вирішувати проблеми. Таким чином, корпоративний коучинг у дитячих центрах розваг є соціально-управлінським інструментом розвитку персоналу, спрямованим на поліпшення кількісних і якісних характеристик діяльності, удосконалення професійних та особистісних навичок.

Посилання

Васюта В. Сучасна система трудових показників на підприємстві. Ефективна економіка. 2014. № 12. URL: http:www.economy.nayka.com.ua.

Колот А. Мотивація персоналу : підручник. Київ : КНЕУ, 2005. 337 с.

Корольова К. Взаємозв’язок мотивації і рівня професійних досягнень. Персонал. 2008. № 2. С. 50–55.

Лещенко Л. Мотивація праці як фактор підвищення прибутковості виробництва. Ефективна економіка. 2016. № 4. URL: http:www.economy.nayka.com.ua.

Никифоренко В. Управління персоналом : навчальний посібник. 2-ге вид., випр. та доп. Одеса : Атлант, 2013. 275 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-30

Як цитувати

Радул , І. (2024). КОРПОРАТИВНИЙ КОУЧИНГ ЯК ПСИХОЛОГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ БІЗНЕСУ У СФЕРІ ДИТЯЧОЇ РОЗВАЖАЛЬНОЇ ІНДУСТРІЇ. Наукові записки. Серія: Психологія, (4), 90–95. https://doi.org/10.32782/cusu-psy-2024-4-13