НАВЧАННЯ СТВОРЕННЮ ІНТЕРАКТИВНИХ ВЕБСТОРІНОК ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДІВ МАСИВІВ МОВИ JAVASCRIPT ТА СТУДЕНТСЬКИХ МІНІПРОЄКТІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/cusu-pmtp-2023-1-5

Ключові слова:

мініпроєкт, вебпрограмування, методи масивів JavaScript.

Анотація

Після завершення університетської освіти студенти спеціальності «Комп’ютерні науки» повинні добре розуміти сучасні вебтехнології і мати необхідні навички, щоб зайняти міцну позицію в галузі. З урахуванням того, що сьогодні зростає попит на динамічні, інтерактивні та візуально привабливі сайти, студенти повинні вміти використовувати технології, що дають можливість створити такі вебресурси. Упровадження в освітній процес мініпроєктів проблемного навчання (“PBL mini-projects”) може допомогти сформувати ці важливі вміння. Для підвищення мотивації студентів до вивчення структур даних у JavaScript доцільно уникати задач на виконання обчислень, натомість пропонувати завдання щодо написання функцій-обробників подій, виконання яких демонструє явний візуальний ефект. Мета цього дослідження – розробити дизайн мініпроєкту, який проводиться при вивченні студентами масивів у JavaScript. Ми показуємо набір доцільно дібраних завдань, при виконанні яких студенти пишуть програмний код для автоматичної генерації таблиці із заданими даними та блоку новин на вебсторінці. Указані дії відбуваються завдяки використанню методів масивів JavaScript. Ми демонструємо приклади розв’язання цих завдань. Програмний код наводиться та аналізується. Упровадження проводилося у рамках курсу «Програмування вебзастосувань» і показало доцільність використання описаної методики.

Посилання

Grove R.F. Trends in Teaching Web-based Development – A Survey of Pedagogy in Web Development Courses. International Conference on Web Information Systems and Technologies, – Society, e-Business and e-Government / e-Learning, 2007. Р. 361–365.

Lim B.B.L. Teaching Web Development Technologies: Past, Present, and (Near) Future. Journal of Information Systems Education. 2002. № 13 (2). Р. 117–124.

Brüngel R., Rückert J., Friedrich C.M. Project-Based Learning in a Machine Learning Course with Differentiated Industrial Projects for Various Computer Science Master Programs. 2020 IEEE 32nd Conference on Software Engineering Education and Training (CSEE&T). 2020. № 1–5.

Chandrashekhar N.S., Menon C.B. (). Implementation of Project Based Learning in Mechanical Engineering Education to Enhance Students’ Interest and Enthusiasm. Journal of Engineering Education Transformations, 2020 № 33. Р. 253–256.

Younis A.A., Sunderraman R., Metzler M.W., Bourgeois A.G. Developing parallel programming and soft skills: A project based learning approach. Journal of Parallel and Distributed Computing. 2021. № 158. Р. 151–163.

What is PBL? (n.d.). PBLWorks. URL: https://www.pblworks.org/what-is-pbl.

Smith A. Web and Software Engineering The Facebook Way – An Undergraduate Mini Project. Innovation in Teaching and Learning in Information and Computer Sciences. 2011. № 10 (3). Р. 58–67.

Array - JavaScript MDN. (2023, June 11). URL: https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Web/ JavaScript/Reference/Global_Objects/Array.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-18