АНИМАЦИОННЫЕ ФИЛЬМЫ В ПРАКТИКЕ ПРЕПОДАВАНИЯ ИНОСТРАННЫХ ЯЗЫКОВ

Автор(и)

Ключові слова:

методика викладання іноземних мов, російська мова як іноземна, анімація, мультфільм, мотивація, комунікативна компетенція.

Анотація

Стаття присвячена питанням методики викладання іноземних мов, зокрема російської мови як іноземної. Обґрунтовано доцільність використання анімаційного матеріалу для мотивації студентів до активної мовленнєвої діяльності і формування іншомовної комунікативної компетенції. Проаналізовано лінгвометодичний потенціал анімаційних фільмів, розглянуто принципи відбору мультфільмів для використання в іноземній аудиторії, запропоновано варіанти мотиваційних вправ для розвитку умінь і навичок говоріння, аудіювання, читання і письма.

Посилання

Азимов Э. Г., Щукин А. Н. Новый словарь методических терминов и понятий (теория и практика обучения языкам). Москва : ИКАР, 2009.– 448с.

Барышникова Е. Н., Денисова А. А. Чебурашка и его друзья: пособие по развитию речи с использованием мультфильмов. Москва : РУДН, 2006. – 71с.

Лебедева М. Ю., Труханова Д. С. 7 способов мотивировать студентов на онлайн-занятиях: мемы и даже косплеи. URL : https://mel.fm/layfkhaki/8457023-online_motivation?bx_sender_conversion_ id=3083558 (дата звернення: 28.12.2020).

Лингвострановедческий словарь «Россия». URL : http: https://ls.pushkininstitute.ru/lsslovar/index.php (дата звернення: 15.01.2021).

Салахова А. Р. Лингводидактический потенциал советской анимации на уроках русского языка как иностранного. Филология и культура. 2016. №1(43). – С. 314-319.

Cамусенко О. M. Українські мультфільми як навчальний матеріал у курсі лінгвокраїнознавства. UCRAINICA VII. Současná ukrajinistika. Problémy jazyka, literatury a kultury: sbornik přispĕvků z mezinárodní ĸonference VIII Olomoucké symposium ukrajinistů střednía východní Evropy. Olomouc, 2016. – C. 611-617.

Самусенко О. М. Основні принципи створення лінгвокраїнознавчого словника української мови для іноземців. Вісник Запорізького національного університету. Філологічні науки. Запоріжжя, 2020. №1. Ч.II. – С. 13- 20.

Швець Г. Д. Теорія і практика навчання української мови іноземних студентів гуманітарних спеціальностей : монографія. Київ : Фенікс, 2019. – 529с.

Эпштейн А. Л. Едем в Простоквашино: учебное пособие по развитию речи на основе мультипликационного фильма. Москва : Русский язык. Курсы. 2015. – 96с.

Юзвяк І. П. Мультфільми на уроках з української мови як іноземної. Теорія і практика викладання української мови як іноземної. Львів, 2012. Вип. 7. – C. 76-83.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-11

Як цитувати

САМУСЕНКО, О. (2023). АНИМАЦИОННЫЕ ФИЛЬМЫ В ПРАКТИКЕ ПРЕПОДАВАНИЯ ИНОСТРАННЫХ ЯЗЫКОВ. Наукові записки. Серія: Філологічні науки, (193), 432–439. вилучено із https://journals.cusu.in.ua/index.php/philology/article/view/124