СУЧАСНІ ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ НА ЗАНЯТТЯХ З ІТАЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/2522-4077-2024-209-49

Ключові слова:

інтерактивні технології, італійська мова, соціокультурні компетентності, «кошик ідей», «знаю, хочу знати, дізнався», зорова опора.

Анотація

Статтю присвячено виявленню чинників застосування сучасних інтерактивних технологій у формуванні соціокультурної компетентності студентів вищих навчальних закладів на заняттях з італійської мови. В статті аналізуються різноманітні інструменти та методи, такі як ігри та вправи, що спрямовані на поглиблення розуміння культурних особливостей та відповідностей італійського суспільства. Особлива увага приділяється використанню методів, які стимулюють активну участь студентів у навчальному процесі, сприяють обміну думками та досвідом, а також розвивають комунікативні навички та культурну відкритість. Стаття висвітлює переваги використання інтерактивних технологій у навчальному процесі, такі як збільшення зацікавленості та мотивації студентів, покращення засвоєння матеріалу, стимулювання творчого мислення та розвиток критичного мислення. Використання сучасних інтерактивних технологій у процесі навчання італійської мови дозволяє ефективно формувати соціокультурну компетентність студентів, сприяючи їхньому глибокому розумінню та адаптації до італійської культурної спадщини.

Посилання

Марченко О.Г. Формування критичного мислення школярів. Харків: вид. група «Основа»: «Тріада+», 2007. 200 с.

Пометун О. Як розвивати критичне мислення в учнів. URL: https://nus.org.ua/articles/krytychnemyslennya-2/ (дата звернення 20.06.2022).

Нікітченко О. С., Тарасова О. А. Формування навичок критичного мислення на уроках іноземної мови: навч.-практ. посіб. Харків: Друкарня Мадрид, 2017. 104 с.

Демчинський О.В. Інтерактивні методи викладання. Практичні поради для суддів-викладачів. К. 2017. 64 с.

Ніколаєва С. Ю., Борецька Г. Е., Майєр Н. В., Устименко О. М., Черниш В. В. та інші. Сучасні технології навчання іноземних мов і культур у загальноосвітніх і вищих навчальних закладах: Колективна монографія. К.: Ленвіт, 2015. 444 с.

Бігич О. Б., Бориско Н. Ф., Борецька Г. Е. та ін./ за загальн. ред. С. Ю. Ніколаєвої. Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика : підручник для студ. класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів. К. : Ленвіт, 2013. 590 с.

Застосування технології критичного мислення на уроках історії як інноваційного підходу в сучасній освіті: веб-сайт. URL: https://naurok.com.ua/materiali-mayster-klasu-dlya-uchiteliv-istori-147245.html (дата звернення 21.06.2022).

Розвиток критичного мислення: веб-сайт. URL: https://vseosvita.ua/library/rozvitok-kriticnogomislenna-

na-prikladi-metodu-znau-hocu-znati-diznavsa-na-urokah-mistectva-299577.html (дата звернення 20.06.2022).

Кроуфорд А., Саул В., Метьюз С., Макінстер Д. Технології розвитку критичного мислення учнів. К.: Плеяди, 2006. 220с.

I gesti italiani: веб-сайт. URL: https://www.youtube.com/watch?v=RQquNGJMXe8 (дата звернення 20.06.2022).

Поняття критичного мислення: веб-сайт. URL: https://umity.in.ua/concept/?id=663 (дата звернення 21.06.2022).

Нікітченко О. С., Тарасова О. А. Формування навичок критичного мислення на уроках іноземної мови: навч.-практ. посіб. Харків: Друкарня Мадрид, 2017. 104 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-20

Як цитувати

Соловей, Д. О., Петрова, О. В., & Кузнецова, М. О. (2024). СУЧАСНІ ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ НА ЗАНЯТТЯХ З ІТАЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Наукові записки. Серія: Філологічні науки, (209), 328–336. https://doi.org/10.32782/2522-4077-2024-209-49