МЕТОД «КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГУ» – ВДАЛА ПСИХОЛОГІЧНА ЗНАХІДКА КОМЕРЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/2522-4077-2024-209-46

Ключові слова:

прихована реклама, слоган, вербальний компонент, креативний компонент, медіа дис- курс, словосполучення.

Анотація

У сучасному маркетингу метод контент-маркетингу виділяється як потужний інструмент для залучення аудиторії та досягнення комерційного успіху. Контент-маркетинг ґрунтується на принципі надання цінного, відповідного та послідовного контенту для привертання та утримання цільової аудиторії. Від блогів до відео, від подкастів до оновлень у соціальних мережах, контент-маркетинг охоплює різноманітні формати. Його ефективність полягає в здатності створювати зв'язок, що виходить за межі простих трансакційних відносин. Іншим психологічним аспектом є принцип соціального підтвердження. Контент-маркетинг стратегічно використовує відгуки, контент, створений користувачами, та партнерства з впливовими особистостями для підсилення соціального підтвердження та підвищення довіри до бренду. У статті проаналізовано основні характеристики та особливості методу контент-маркетингу та прихованої реклами, її соціальний і психологічний вплив на споживачів. Розглянуті особливості і наведені приклади прихованої реклами різними мовами у соціальних мережах. Акцентовано увагу на вербальних та психологічних аспектах прихованої реклами. Проаналізовано використання запозичень та комунікативної стратегії, які зумовлені потребами комунікації і формування соціокультурного простору. Окреслено структурно-логічну схему побудови прихованої реклами. Розкриті форми впливу слоганів на формування соціокультурного простору та свідомість споживачів. Підкреслено, що комунікативна стратегія прихованої реклами зумовлена потребами комунікації і формування соціокультурного простору. Розглянуто роль реклами у формуванні особистості людини, особливо молоді. Дослідження методів контент-маркетингу залишається актуальним з розвитком інформаційних технологій та зміною споживацьких звичок, що надає нові можливості використовувати інноваційні методи та інструменти для створення ефективного контенту. Усе це свідчить про важливість дослідження методів контент-маркетингу як для практиків маркетингу, так і для науковців, щоб забезпечити успішну комунікацію брендів зі споживачами в цифровій епохі.

Посилання

Малишенко А. О. Переклад слоганів в англомовному рекламному дискурсі. Вісник Харківського національного університету. № 973. 2011. С. 188–192.

Ребрій О. В. Прагматичний аспект перекладу рекламних текстів. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Харків, 2003. No 609. С. 41–45.

Стеріополо О. І. Успішна комунікація як соціально-комунікативна взаємодія адресанта в адресата. Мова, мовлення, комунікація. Київ «Видавничий центр КНЛУ», 2016. С. 206−209.

Стишов О. А. Особливості розвитку лексичного складу української мови кінця ХХ століття. Мовознавство. 1999, № 1, С. 10−18.

Raffaello Rossi, Agnes Nairn. How children are being targeted with hidden ads on social media. URL: https://theconversation.com/how-children-are-being-targeted-with-hidden-ads-on-social-media-170502 (дата звернення 02.04.2024).

Boerman S. C., Van Reijmersdal E. A. Informing Consumers about «Hidden» Advertising: A Literature Review of the Effects of Disclosing Sponsored Content. In P. De Pelsmacker (Ed.), Advertising in New Formats and Media: Current Research and Implications for Marketers. 2017. pp. 115−146.

Bartosz W. Wojdynski, Nathaniel J. Evans «Going native: Effects of disclosure position and language on the recognition and evaluation of online native advertising».

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-20

Як цитувати

Руднєва, І. С., Уткіна, Г. Ф., & Щиров, В. Ю. (2024). МЕТОД «КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГУ» – ВДАЛА ПСИХОЛОГІЧНА ЗНАХІДКА КОМЕРЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ. Наукові записки. Серія: Філологічні науки, (209), 309–314. https://doi.org/10.32782/2522-4077-2024-209-46