ДИСТАНЦІЙНА ОСВІТА ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ
Ключові слова:
дистанційна освіта, онлайн-навчання, офлайн- навчання, технічні засоби,ефективність.Анотація
У статті здійснено спробу зробити деякі узагальнення відносно особливостей дистанційного навчання в умовах пандемії коронавірусу. Дається визначення дистанційного навчання, розглядаються його форми. У статті подається оцінка ефективності дистанційного навчання як такого і його ефективності як єдиної форми навчання в екстремальних умовах. Виходячи з досвіду швидкого переходу на дистанційне навчання студентів Донецького медичного університету у місті Кропивницькому окреслюються і аналізуються виклики, які постали перед студентами та викладачами під час дистанційного навчання у цей період.
Посилання
Концептуальная записка: Образование в епоху Covid -19 и последующий период. Август 2020. ООН. [Електронний ресурс]. – Режим доступу:https://www.un.org/sites/un2.un.org/files/policy_brief_- _education_during_covid-19_and_beyond_russian.pdf [ 17.12.2020 ]
Смірнова О. Несправжня освіта. Як пандемія викрила проблеми онлайн-навчання. / Ольга Смірнова [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.bbc.com/ukrainian/features-54039740 [ 25.12.2020]
Черепанова Ю. Между первой и второй: онлайн - образование на волне пандемии / Юлия Черепанова. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://education.forbes.ru/authors/online-education-vs-covid [10.01.2021]
Li C, Lalani F. The COVID-19 Pandemic Has Changed Education Forever. (2020). [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.weforum.org/agenda/2020/04/coronavirus-education-global-covid19-online-digitallearning/ [11.01.2021]
Means Barbara, Marianne Bakia and Robert Murphy, Learning Online: What Research Tells Us about Whether, When and How. New York: Routledge, Copyright. 2014. – 232 p.