РЕПРЕЗЕНТАЦИЯ ГЕНДЕРНЫХ ОТНОШЕНИЙ В СПОРТИВНЫХ СМИ
Ключові слова:
гендерні відносини, мовна картина світу, дискурс, комунікація, фемінність, маскулінність, текстуалізація.Анотація
У статті досліджується проблема гендерних відносин та стереотипів у спортивних ЗМІ. Авторами визначається, як відображаються гендерні відносини у статтях, репортажах та репліках російських та німецьких спортивних ЗМІ, з’ясовується роль спортивного тексту як багаторівневого комунікативного конструктора, словотворчі та граматичні особливості гендерного тексту, специфіка чоловічих та жіночих номінацій, робляться висновки щодо мовних гендерних стереотипів.
Посилання
Дорошенко, С.М. Гендерні особливості спілкування / С.М. Дорошенко // Materialy VII mezinarodni vedecko-prakticka conference «Moderni vymozcnosti vedy – 2012». – Dil.19.Filologicke vedy.– «Praha publishing house Education and science” s.r.o. – Str.75-78.
Кирилина, А.В. Гендер: лингвистические аспекты/ А.В. Кирилина. – М.: Институт социологии РАН, 1999. – 189 с.
Козуб, Г. Фразеологическая и образно-метафорическая репрезентация концепта Футбол в русской и немецкой лингвокультурах / Г.Козуб, М. Ольховик // Наукові записки.– Вип. 167.– Серія: Філологічні науки. – Кропивницький: Код, 2020. – С. 459-465.
Малишевская, Д. Концепты в свете гендерного подхода (на примере оппозиции мужчина/женщина) / Д.Малишевская // Фразеология в контексте культуры. – М., 1999. – С. 56-64.
Савицька, Л. Мова і стать / Л. Савицька // Критика. – 2003. – № 6. – C. 29-34.
Суханова,Т.В. Современные тенденции развития гендерных исследований в лингвистике / Т.В. Суханова // Русский язык в диалоге культур: материалы международной научной конференции. Ч.2. – Воронеж, 2010. – 85- 90 с.
Юнг, К.Г. Душа и миф. Шесть архетипов / К.Г. Юнг. – М.-К.: ЗАО «Совершенство» – «Port-Royal», 1997. – 384 c.