МЕТАКОГНІТИВНІ СТРАТЕГІЇ ТА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ФАХОВОГО СПРЯМУВАННЯ У КОНТЕКСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

Ключові слова:

метапізнання, навчальні стратегії англійської мови фахового спрямування, метакогнітивний моніторинг, саморегульоване навчання, онлайн освіта.

Анотація

Стаття присвячена поняттю метапізнання загалом і впровадженню відповідних стратегій у курс англійської мови фахового спрямування зокрема, оскільки ця проблема недостатньо вивчена в такому аспекті і набуває особливого значення в сучасних умовах дистанційного навчання. Проведене дослідження виявилося актуальним з точки зору критичного мислення, метакогнітивного моніторингу і саморегульованого навчання та розвитку належних метакогнітивних навичок у студентів. Наслідком застосування метакогнітивних стратегій є суттєве підвищення ефективності освітнього процесу.

Посилання

Baker, L. (2010). Metacognition. International Encyclopedia of Education, 3rd Edition, Elsevier Ltd., 204–210. doi.org/10.1016/B978-0-08-044894-7.00484-X

Chick, N. (2021). Metacognition. Retrieved from https://cft.vanderbilt.edu/guides-sub-pages/metacognition/

Hasselhorn, M., Labuhn, A. S. (2011). Metacognition and Self-regulated Learning. Encyclopedia of Adolescence, 223–230. doi.org/10.1016/B978-0-12-373951-3.00026-0

Lehmann, T., Hähnlein, I., Ifenthaler, D. Cognitive, metacognitive and motivational perspectives on preflection in self-regulated online learning. Computers in Human Behavior, Volume 32, March 2014, 313–323. doi.org/10.1016/j.chb.2013.07.051

McCabe, J. A. (2020). Pandemic metacognition: distance learning in a crisis. Retrieved January 20, 2021, from https://www.improvewithmetacognition.com/pandemic-metacognition/

Merriam-Webster, Inc. (2021). Retrieved from https://www.merriam-webster.com/dictionary/metacognition

Teaching and Learning Team, Cambridge International. Metacognition. Educational brief. (2015) Retrieved January 18, 2021, from http://www.cambridgeinternational.org/images/272307-metacognition.pdf

Terada, Y. (2017). How Metacognition Boosts Learning. Retrieved January 18, 2021, from https://www.edutopia.org/article/how-metacognition-boosts-learning.

Tsai, M.-J. (2009). The Model of Strategic e-Learning: Understanding and Evaluating Student e-Learning from Metacognitive Perspectives. Educational Technology & Society, 12 (1), 34–48. Retrieved January 20, 2021, from https://www.learntechlib.org/p/75186/

Turvey, B. E., Crowder, S. (2017). Investigators and the Scientific Method. Forensic Investigations, 67–90. doi.org/10.1016/B978-0-12-800680-1.00004-3

Wong, L. L. C., Nunan, D. (2011) The learning styles and strategies of effective language learner. System, 39 (2), 144–163. doi:10.1016/j.system.2011.05.004.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-11

Як цитувати

БАЙБАКОВА, І., & ГАСЬКО, О. (2023). МЕТАКОГНІТИВНІ СТРАТЕГІЇ ТА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ФАХОВОГО СПРЯМУВАННЯ У КОНТЕКСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Наукові записки. Серія: Філологічні науки, (193), 333–337. вилучено із https://journals.cusu.in.ua/index.php/philology/article/view/108