РОЛЬ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/2522-4077-2023-204-10

Ключові слова:

іноземна мова, інформаційні технології, сучасний метод

Анотація

Світова глобалізація висуває усе більш жорсткі вимоги до випускників закладів вищої освіти. Окрім професійних компетенцій, що включають певний набір умінь і навичок, сучасний фахівець повинен не лише орієнтуватися у своїй справі, а й відповідно до державних освітніх стандартів уміти читати іноземну професійну літературу, знаходити необхідну інформацію та належним чином застосовувати результати іншомовної підготовки у своїй професійній діяльності. Рівень оволодіння студентами іноземною мовою безпосередньо залежить від ефективної методики викладання та застосування інформаційних технологій. Стаття звертає увагу на те, що цифрові технології стали важливим чинником у процесі вивчення мови. Електронні комунікаційні пристрої, такі як комп’ютери, ноутбуки, мобільні телефони, глобальна система зв’язку, відео- та аудіоконференції, відеотелефонія, вебтрансляції та чати стали невід’ємною частиною навчання мови та їх широкого використання в освіті. У статті також зазначається, що поява технологічного навчання суттєво розширила можливості вивчення іноземної мови та створила альтернативне віртуальне навчальне середовище, яке не обмежується стінами навчального закладу. Кожне заняття з іноземної мови зазвичай використовує певну форму технології. Це дослідження зосереджено на ролі використання нових технологій у процесі іншомовної підготовки, зокрема застосування формату Flipped studying. У статті є спроби пояснити використання технологій у процесі вивчення іноземної мови, проаналізувати попередні наукові дослідження, що пов’язані з використанням технологій для вдосконалення навичок володіння мовою, та висловити певні рекомендації щодо поліпшення використання цифрових технологій, які допомагають студентам закладів вищої освіти засвоювати матеріал за допомогою інформаційних досягнень сучасного світу.

Посилання

Grabe W., Stoller, F.L. Teaching and researching reading. New York : Pearson Education, 2011. 291 р.

Becker H.J. Findings from the teaching, learning, and computing survey: Is Larry Cuban right? Education Policy Analysis Archives. 2000. № 8(51).

Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології. Київ : Академвидав, 2004. С. 338–339.

Bull S., Ma Y. Raising learner awareness of language learning strategies in situations of limited recourses. Interactive Learning Environments. 2001. № 9(2). Р. 171–200.

Горун Г. Використання нових інформаційних технологій на заняттях з англійської мови. Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей : збірник наукових статей. Львів : ЛьвДУВС, 2020. 140 с.

Pun M. The use of multimedia technology in English language teaching: a global perspective. Crossingthe Border: International Journal of Interdisciplinary Studies. 2014. № 1(1). Р. 29–38.

Bergmann J., Sams A. Flipped learning: Gateway to student engagement. International Society for Technology in Education, 2014. 169 р.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-06

Як цитувати

Тесцова, О., & Лопата, І. (2023). РОЛЬ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Наукові записки. Серія: Філологічні науки, (204), 71–76. https://doi.org/10.32782/2522-4077-2023-204-10