ЩОДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ-ЛОГОПЕДІВ

Автор(и)

Ключові слова:

професійна підготовка вчителя-логопеда, професіограма, структурні компоненти професійної діяльності, конкурентоспроможність дефектолога.

Анотація

У статті розглядаються проблема професійної підготовки майбутніх вчителів- логопедів в умовах євроінтеграції; оновлення змісту навчальних предметів, методик і технологій підготовки студентів до професійної діяльності, розробка і впровадження більш надійної системи оцінки готовності молодого вчителя до педагогічної діяльності. Успішність досягнення необхідного рівня компетентності випускника при цьому залежить не тільки від того, які предметні знання засвоєні ним під час навчання у ВНЗ, але і від того, як ці знання засвоювалися: з опорою на увагу, запам’ятовування або на розвиток мислення студентів, за допомогою репродуктивних або активних методів і форм навчання. Звертається увага на організацію самостійної роботи студентів, яка є однією з найважливіших складових навчального процесу і умовою розвитку педагогічної компетентності студентів, особливо в умовах дистанційного навчання. Працюючи самостійно, студенти розвивають навички дослідницької та професійної діяльності, вміння працювати з навчальною та науковою літературою, здатність приймати відповідальні і конструктивні рішення в різних кризових ситуаціях.

Посилання

Колтакова Е. В. Теоретические основы разработки профессиограммы логопеда / Е. В. Колтакова // Наука, образование, инновации. – М. : МГПУ, 2009. – С. 35-43.

Компетентнісний підхід у сучасній освіті : світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики / Н. М. Бібік, Л. С. Ващенко, О. І. Локшина та ін. / Під заг. ред. О. В. Овчарук. – К. : ,,К.І.С.”,2004. – 112с.

Нечипоренко В. В. Теоретичні і методичні засади навчально-реабілітаційної діяльності спеціального закладу як відкритої соціально-освітньої системи: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня докт. пед. наук : спец.13.00.03 ,,Корекційна педагогіка” / В. В. Нечипоренко. – Київ, 2013. – 44 c.

Пахомова Н.Г. Інтеграція методико-психологічної та педагогічної складових професійної підготовки майбутніх логопедів / Н. Г. Пахомова // Автореферат дисертації на здобуття наук. ступеня докт. педаг. Наук. – К., 2013. – 44 с.

Пінчук Ю. В. Система професійної компетентності вчителя-логопеда : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.03 ,,Корекційна педагогіка

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-07

Як цитувати

КАШУБА, Л., & ЛАБЕНКО, О. (2023). ЩОДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ-ЛОГОПЕДІВ. Наукові записки. Серія: Філологічні науки, (193), 224–230. вилучено із https://journals.cusu.in.ua/index.php/philology/article/view/88