ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ФОНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.32782/2522-4077.2020.187.104Ключові слова:
фонологічна компетентність; майбутній учитель; іноземна мова; вимова; фонема; інтонація; етапАнотація
У статті розглянуто особливості формування фонологічної компетентності майбутніх учителів іноземної мови; конкретизовано поняття “фонологічна компетентність майбутнього вчителя” та її складові, до яких відносять знання та навички перцепції і продукції: звукових одиниць мови та способів їх реалізації у певному контексті; фонетичних ознак розрізнення фонем, фонетичного складу слів, фонетики речення, фонетичної редукції, особливостей вимови діалектів; виокремлено етапи формування фонологічної компетентності майбутніх учителів іноземної мови та запропоновано приклади завдань, характерних для кожного етапу.
Посилання
Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти : вивчення, викладання, оцінювання / [науковий редактор українського видання доктор пед. наук, проф. С.Ю. Ніколаєва] – К.: Ленвіт, 2003. – 273 с.
Ніколаєва С.Ю. Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах / Кол. авторів під керівн. C. Ю. Ніколаєвої. − К.: Ленвіт, 1999. − 320 с.
Щерба Л. В. Языковая система и речевая деятельность / Лев Владимирович Щерба. - М.: Едиториал УРСС, 2004. – 432 с.
Ярошенко І. О. Навчання фонетичного матеріалу на початковому етапі вивчення англійської мови / Ірина Олександрівна Ярошенко. – Режим доступу до вид.: https://englishforever.ucoz.ua/blog/navchannja_fonetichnogo_materialu_na_pochatkovomu_etapi_vivchennja_anglijskoji_movi/2015-11-07-5






